Opis usług | Serwis Heidenhain | RGB Elektronika
side-area-logo

Opis usług

Jak przebiega naprawa?

W razie braku możliwości przesłania paczki do nas oferujemy Państwu opcję odebrania urządzenia na nasz koszt.

Jaki jest czas oraz koszt wyceny w naszym serwisie?

W przypadku elektroniki i silników:
  • Expres 1 dzień roboczy - 450 zł netto.
  • Standard 7 dni roboczych – bezpłatnie;
Tutaj znajdą Państwo formularz zlecenia wyceny: http://www.rgbelektronika.pl/sites/default/files/zlecenie_diagnozy.pdf

W jaki sposób wysyłamy faktury? Jakie informacje wysyłamy po otrzymaniu sprzętu do naprawy?

Powiadomienia, które wysyłamy po złożeniu oferty:
  • po otrzymaniu przez nas sprzętu otrzymują Państwo e-mail z potwierdzeniem i wybraną metodą diagnostyki oraz danymi kontaktowymi w razie problemów;
  • po diagnozie wysyłamy e-mail z ofertą na naprawę bądź informacją o braku możliwości naprawy urządzenia;
  • w przypadku braku usterki urządzenia również wysyłamy wiadomość;
  • jeśli dokonano naprawy dostają Państwo e-mail o wysyłce urządzenia oraz informację gwarancyjną;
Formy wysyłania faktur:

Jak dbamy o jakość wysyłanego sprzętu?

Dzięki wieloletniej współpracy z firmą UPS, wypracowaliśmy innowacyjne sposoby zabezpieczania urządzeń w transporcie.

Stosujemy trzy rodzaje pakowania wysyłanych urządzeń:
  • DREWNIANA SKRZYNIA - zaprojektowana z myślą o serwosilnikach zapewnia maksimum bezpieczeństwa. Dzięki zamocowaniu nasze produkty docierają do klientów w nienaruszonym stanie.
  • INSTAPAK - specjalnie dobrany poliuretanowy wypełniacz dostosowuję się do kształtu urządzenia zapewniając maksymalną ochronę.
  • DEDYKOWANA PALETA - urządzenia o niestandardowych wymiarach i wadze transportowane są na dedykowanych paletach, pozwalających na bezpieczną wysyłkę urządzeń wielkogabarytowych.
Istnieje możliwość dostarczenia paczek w soboty w wybranych rejonach w Polsce.

Czy jesteśmy do dyspozycji poza godzinami pracy?

Oczywiście! Mamy dla Państwa innowacyjną usługę - Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji przez cały tydzień 24 godziny na dobę, wszelkie niezbędne informacje znajdą Państwo na: https://www.rgbautomatyka.pl/pl/serwis-24-7/


Jaką gwarancję Państwo otrzymują?

Wszystkie naprawiane oraz sprzedawane u nas urządzenia objęte są 24 miesięczną gwarancją! Jeżeli urządzenie uległo awarii prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta lub bezpośrednio wysłanie sprzętu wraz z dołączonym formularzem gwarancyjnym opisanym w punkcie 3.

Prosimy również o zapoznanie się z poszczególnymi regulaminami: